Alla inlägg under november 2013

Av Eva Myllymäki - 14 november 2013 09:06

Nu börja det kännas som vinter kallt ute kallt inne värmen lyser med sin frånvaro.
Har haft en stress tid inte haft tiden att sitta ner så nu blir det samman fattning av dagarna som farit iväg. Eller ???
struntar i det inge ovanligt eller speciellt har hänt känns de som

Ja just jag ny lägenhet står på dagordningen så nu rensas allt bra att ha men jag har inte rört saken på 4 år ut. Bort med tråkiga brödfat askar sko ja gu vet allt.
Lägenheten vi fått var jätte fin välvårdad och nya fina tapeter. Sköntför en gång skull slipper jag renovera. Visst är det roligt men ibland vill man kunna bo bara, Inte tok fixa ett helt hem bara för att det ska se bra ut . Så nu dom närmaste månaderna har ju som otur är 3 månaders uppsägning  :(

ska jag passa på att inköpa nya gardiner och taklampor till vissa rum och vissa saker ska få ansikts lyftning kommer bli kul att fixa med vissa hyllor som ska få ny färg och kanske nå annat vi får se.

Ja och julklappar skall ju slås in Har några julkort att färdigställa sonen gjorde 2 sen ville han inte mer var nog inte hans typ av pyssel. Vad väntar på dagens agenda tja 2 tjejer skall hämta lite saker som jag sålt iväg sen hämta sonen ett möte. Mer kommer nog ske men inte vad jag kan komma på nu . 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards